Сайт заступника директора з виховної роботи

Календар
Наше опитування
Що, на Вашу думку, впливає на професійне зростання педагога?
Всього відповідей: 0

Виховна робота

 

 

Виховна  робота у школі- інтернаті  планується і проводиться  за основними принципами особистісно- орієнтованого навчання та виховання на основі Програми «Основні орієнтири виховання учнів 1-12 класів загальноосвітніх навчальних закладів», затвердженої наказом МОН України від 17.12.2007 року №11.

 

Виховання ціннісного  ставлення до сімї, родини, людей

 

Формування активної моральної життєвої позиції; ідеалів сім’ї, родини, відносин в колективі; умінь та навичок підтримки та збереження міжособистісної злагоди, здатності враховувати думку інших людей, адекватно оцінювати власні вчинки та вчинки інших;  виховання моральних якостей (чуйності, чесності, правдивості, справедливості, гідності, толерантності, милосердя, взаємодопомоги, поваги до особистості); збереження та примноження сімейних    традицій.

Виховання ціннісного  ставлення особистості до суспільства і держави

 

Надання учням системи знань про державу та право, виховання поваги до державних символів,  формування  основних понять про  народ, націю, суспільство, державу; любові до культури свого народу, його традицій, звичаїв і обрядів; розуміння правил взаємодії людей у колективі,  суспільстві та безконфліктність їх спілкування, правил та норм поведінки, соціально важливих для суспільства, прищеплення учням поваги до прав і свобод людини,   забезпечення знання і виконання учнями Законів України  .

Виховання ціннісного  ставлення до культури і мистецтва

Дбання про художньо – естетичну освіченість та вихованість особистості; виховувати в молоді естетичні погляди, смаки, які ґрунтуються на народній естетиці та на кращих   надбаннях цивілізації, відчувати й відтворювати  прекрасне в повсякденному житті   

 

Виховання ціннісного  ставлення до природи

 

Формування екологічної культури особистості, виховання почуття відповідальності за природу як національне багатство, залучення вихованців до активної екологічної діяльності, виховання дбайливого ставлення до природних багатств України.

 

Виховання ціннісного  ставлення до праці

 

Формування в учнів уявлення про важливість праці для суспільства і для кожного з них. ознайомлення учнів з різними видами праці, з світом професій та якостями особистості, потрібними сучасному працівникові, розвиток свідомого ставлення до праці, формування вмінь працювати у колективі, на становлення професійних інтересів.

 

Виховання ціннісного  ставлення до себе

 

Формування умінь  та навичок ведення здорового способу життя; виховання потреби у регулярних заняттях фізкультурою та спортом,  дотримання  режиму дня, у прагненні до володіння санітарно гігієнічними знаннями, в  утвердженні здорового способу життя .