Виховна робота у школі- інтернаті планується і проводиться за основними принципами особистісно- орієнтованого навчання та виховання на основі Програми «Основні орієнтири виховання учнів 1-12 класів загальноосвітніх навчальних закладів», затвердженої наказом МОН України від 17.12.2007 року №11.
Виховання ціннісного ставлення до сім’ї, родини, людей
|
Формування активної моральної життєвої позиції; ідеалів сім’ї, родини, відносин в колективі; умінь та навичок підтримки та збереження міжособистісної злагоди, здатності враховувати думку інших людей, адекватно оцінювати власні вчинки та вчинки інших; виховання моральних якостей (чуйності, чесності, правдивості, справедливості, гідності, толерантності, милосердя, взаємодопомоги, поваги до особистості); збереження та примноження сімейних традицій. |
Виховання ціннісного ставлення особистості до суспільства і держави
|
Надання учням системи знань про державу та право, виховання поваги до державних символів, формування основних понять про народ, націю, суспільство, державу; любові до культури свого народу, його традицій, звичаїв і обрядів; розуміння правил взаємодії людей у колективі, суспільстві та безконфліктність їх спілкування, правил та норм поведінки, соціально важливих для суспільства, прищеплення учням поваги до прав і свобод людини, забезпечення знання і виконання учнями Законів України . |
Виховання ціннісного ставлення до культури і мистецтва |
Дбання про художньо – естетичну освіченість та вихованість особистості; виховувати в молоді естетичні погляди, смаки, які ґрунтуються на народній естетиці та на кращих надбаннях цивілізації, відчувати й відтворювати прекрасне в повсякденному житті
|
Виховання ціннісного ставлення до природи |
Формування екологічної культури особистості, виховання почуття відповідальності за природу як національне багатство, залучення вихованців до активної екологічної діяльності, виховання дбайливого ставлення до природних багатств України.
|
Виховання ціннісного ставлення до праці
|
Формування в учнів уявлення про важливість праці для суспільства і для кожного з них. ознайомлення учнів з різними видами праці, з світом професій та якостями особистості, потрібними сучасному працівникові, розвиток свідомого ставлення до праці, формування вмінь працювати у колективі, на становлення професійних інтересів.
|
Виховання ціннісного ставлення до себе
|
Формування умінь та навичок ведення здорового способу життя; виховання потреби у регулярних заняттях фізкультурою та спортом, дотримання режиму дня, у прагненні до володіння санітарно гігієнічними знаннями, в утвердженні здорового способу життя .
|