Застосування інформаційних технологій у виховній роботі
У наш час індустріальне суспільство поступається місцем інформаційномусуспільству.
У всіх сферах діяльності людини зростає роль інформації, вміння її знаходити.
Сучасній людині доводиться самостійно добувати необхідну інформацію з величезного потоку.
Нам, педагогам, треба навчити учнів самостійно орієнтуватися в цьому великому потоці.
Ефективність виховного процесу залежить від того, наскільки діти включені в цей процес.
Основним фактором, що забезпечує ефективність виховного процесу, є особистісна включеність кожного учня.
Використовуючи інформаційні технології, проектну діяльність, можна домогтися цієї включеності.
Беручи участь в проектній діяльності, учні стають незалежними, можуть самостійно приймати рішення, судити про свою діяльність.
Зі світом комп'ютера пов'язані інтереси багатьох підлітків. І саме це треба використовувати у виховній роботі.
Інтерес дітей до комп'ютера і нам допомагає в роботі. Діти нарівні з дорослими беруть участь в пошуку текстової,
відео інформації в Інтернеті, електронних довідниках, енциклопедіях, фонотеках, відеотеках.
Але пошук інформації цим не обмежується. Учнів вчать знаходити необхідний матеріал у бібліотеках,
використовуючи словники, енциклопедії, довідники, періодичні видання.
Класні керівники створюють базу даних на кожного учня класу: соціальний паспорт учня,
облік відвідуваності, аналіз успішності (поточний і за останні роки), результати психолого-педагогічної
діагностики, облік особистих досягнень учнів, найбільш цікаві сценарії класних годин.
Створено сайт, де представлена вся інформація про школу. Друкуються і оформляються
творчі роботи та роботи з навчальних предметів вчителів та учнів.